søndag, desember 09, 2007

Bursdagsjulehelg!

Siw har bursdag imorgen og vi feiret det i går!!

Birthday Girl! <3

MadelEine og MadelAine!


Tonje og Ida!

Tone og Caroline!

Magnhild og megselv!

Føler ikke folk var så fulle som vi pleier å bli, jeg var iallefall ikke i nærheten!
Men etterhvert så fant vi ut å finne litt menn på La Boheme, men der var det stengt gitt så vi tok turen over gaten til UnderwaterPub, meeen der var det heller ikke mye til liv eller menn så da gikk vi mot byen for å møte en Henrik. Vi møtte Henrik og dro på Fridays, danset der i en halvtime, stengetid..

Hva er jeg redd for egentlig?
Er det mulig? Irriterende!

Så tok jeg nattbussen hjem, der jeg satt vedsiden av en som var akkurat som Elling! Veldig koselig å ha noen å prate med på en lang busstur:)

I dag,SØNDAG:
Så i dag våknet jeg klokka 13.00, dro til byen klokken 15.00 for å juleshoppe, og klokken 17.00 var det duket for Julefilm hos Tone og Espen!
Vi så "A nightmare before Christmas" og to episoder av "Narnia"!

1 kommentar:

Anonym sa...

kooosli