onsdag, desember 05, 2007

Blogginnlegg nr 70!!

Ja i dag feirer vi 70 blogginnlegg her på The Days of Charlie.
En liten begivenhet som fortjente et lite "hurra!"


Jeg fikk clementin (evt mandarin, ettersom jeg aldri husker hvilken som ikke selges i Norge) av Madeleine i dag og klarte å skrelle den helt perfekt!
Så hadde vi Ingunn Bjørnsgaard Workshop med Halldis Olavsdottir,
det så kjempegøy ut men jeg var ikke helt i form så jeg satt og så på:/
Etter en veldig ehh fin fremvisning av en uferdig duett,
der det skulle være bakfra og forfra og jeg vet faktisk ikke helt jeg!
Her tar Johanne Kjell bakfra;) høhø
Så skulle man se Nøtteknekkeren på Operaen
og utenfor var det et tivoli, med en kjempesøt karusell!
Det var også sånn gripeting med Playboyputer i!
Til ære for Siw og Madelaine!
Nøtteknekkeren var kjempekoselig!
Skikkelig julestemning!
Tone følger ivrig med! (nørd)

Vår kjære Wenche Foss er 90 år idag!
Håper jeg ser så bra ut når jeg er 90!

1 kommentar:

KjesepsBill sa...

dette var en fin post. vet ikke hva som gjorde den så bra, jeg bare likte den. og bildet fra sal en var kjempekult