onsdag, desember 12, 2007

Bolle i ovnen... evt lussekatter

Idag har jeg som de fleste andre dager, vært på skolen. Først var det ballett som begynner å bli ganske gøy for nå lærer vi så mye forskjellige hopp og sånn. Så var det tid for kor, og i dag skulle vi ut på Oslo's gater å spre juleglede med litt julesang!

Og så var vi på vei, noen litt mer begeistret enn andre..
På veien så vi maaange småbiler på rekke og rad!


Her står vi da, julekoret, midt på KarlJohan foran Frelsesarmeen og julegrana (og BurgerKing)!
Vi sang, vi smilte og vi ruulte gata!

(dessverre manglet vi noen 6 folk ca)

Etterpå gikk vi på Rubberchicken og koste oss med CafeMocca!!!
Og så gikk vi tilbake til skolen..

Og sånn ser ca det ut:



Så hadde vi jazztime med Siv, og det var kjempegøy!
Skikkelig bra stemning i rommet! <3

Etter skolen gjorde jeg litt innsats i julegaveshopping og
er faktisk nesten ferdig!!! Bare småting igjen!!

Woohoo!
Julen kan bare komme,
JEG er klar!

3 kommentarer:

KjesepsBill sa...

hvorfor ser det ut som du er på en mongofarm?

charlie sa...

Fordi jeg er det vel!!! ;P

Anonym sa...

Jeg savner dere allerede!! Buuuuuu