torsdag, mai 24, 2007

Charlotte - fri mann?

Ja da er forestillingen ferdig, og jeg holder nå en nedtelling til ferien. Bare(?) 2o dager igjen!! De skoledagene som er igjen får jeg bare jobbe som en helt, sånn at jeg ikke kommer til å dø i 3klasse.. Huff, ikke lenge til vi går i 3klasse, det er litt skummel.. Aner jo ikke hva som kommer til å skje etter Bårdar.. menmen, "det løsar seg, det gør det alltid!"(timbuktu)

Her er Kabooki-gjengen:


I går var vi på M1's generalprøve. Og fy søren å flinke de er!! Jeg snakker goosebumps!

"you look like David Hasselhoff!"


Etter forestillinga dro jeg og Sara på tullin's for å spise, deretter gikk vi ned mot City og hadde en aus cweeem! mm.. Var veldig koselig å snakke om gamle, nye og nåværende tider:)

Ellers så er sesong 1 av Heroes ferdig og jeg må vente heeeelt til høsten for sesong 2.. :(

<3

Milo Ventimiglia - Min drømmemann!

Han spiller Peter Petrelli og har den kuleste evnen av de alle...

Til lørdag er det Politi og røverfest, og kostyme er nå klart:D
Gleder meg!!

Dette bildet er et løgn!
Vi er ikke så snille, dessverre..



(hoho...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi er ikke så snille, men, så mongo er vi :P

Cassa sa...

Uhh-ooooooh! Bare noen timer til det braker løs... Vi kan ta nytt klassebilde i kveld som viser den ekte D2 klassen!