søndag, mai 27, 2007

Jada jeg skal blogge!!

Da var helgens Politi&Røverfest ferdig og søndagen har blitt brukt til det den skulle bli brukt til!
Og ettersom jeg er WANTED for å ikke blogge, så tenkte jeg som så, hvorfor ikke blogge?



Trusetyven må ikke i fengsel, jeg blogger!

Så da Politi&Røverfesten..
Det ble en vellykket kveld som endte relativt tidligt for de fleste, hvor ble det av folk? Fyllearresten kanskje? Meget mulig..

Vi hadde selvfølgelig kåring av festens beste Politi og Røver:
And the winner is...

Foxy Grønland & Felicity Cuffme

Her er de resterende looosers..

RauTarra Modd, Nancy Drew og Trusetyven


MajorJane og TK Nitestick



TeasePolice, Will Sexum, CopTease og Jølle Bøllefrø


BlackJenny og Kjell T.Ring


Shirley Holmes, 176-671, 176-167 og Mr. Sozé

Takk for nok en aften:)

Eller ble dagen derpå en fin dag med Taco og V for Vendetta

mmmm..

I kveld blir det pizza og film hos JølleBøllefrø med gjengen:D


Nå har jeg BLOGGET! Happy now?

1 kommentar:

Anonym sa...

happy now jaaa :D
Din Wanted poster, den var jo så braaaa, hahahahaaaa. xD Deg på en prikk lissom