tirsdag, mai 15, 2007

Jeg vil ha sommerferie, takk!!

Hei og hopp og fallerallera! Nå er jeg litt mer happy enn jeg var isted :D Var så lei av alt som heter teite forestilling som jeg ikke gleder meg en ting til..! For å så ha noen uker igjen på skolen før ferie.. sukk..
Menmen, det går seg vel til:)


Idag var det øving til forestilling, blir så sliten av det jeg.. Men med de goe' øyeblikkene innimellom alt det teite så overlever jeg vel nok;) Som feks meg og Siw sin duett som er bare såååå Cool! Finnes ingen andre enn oss<3>
Cock push-ups and the POWERslide!



En fransk og en japansk turist..?


Jadda, noen flere som "gleder seg" til forestilling??



Det fineste i hele verden



Tegningen er fra serien Heroes
Veldig bra serie, en soleklar favoritt!

Kos og klem, send meg hjem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempekos tegning ja !!!

Og, POWERhug til deg Charlie aka K.G <3

Unknown sa...

Snexy fransk liten sak der jah!! har du nummeret eller ;)