torsdag, juni 21, 2007

kjedermeglittblogginnlegg

Nå kommer det noe rart her,
så du har valget om å lese videre
eller finne noe mer produktivt å gjøre(haha!!)

Diverse bilder jeg syntes var gøy akkurat nå!

Vi er redde for måkebæsj!
(jeg er nesten helt sikker på at vi er skilt ved fødselen!)


Elaine var litt gøy på dette bilde, hehe:D


Halvparten av nydelige D2!


Øving fra elevkveld
Jeg monger meg midt i en dans :S


Me and my Homie;)


Elaine går på batterier! :O


Her prøver jeg å poengtere at det går ikke
an å ta et bilde uten at noen ser dumme ut!
Hehe, klarte jeg det?



Gleder meg til denne filmen her! Håper den er gøy!





Hvorfor?


Hvorfor det finnes folk som henger dorullen feil vei!
(altså at papiret henger ned bak og ikke foran)

Hvorfor folk trykker på knappen på de nye t-banene etter jeg har trykka!
(det holder med ett trykk, og det går ikke fortere med to!)

Hvorfor funker ikke msnLive her i Krsand?
(hva er det med det liksom?)

Hvorfor finnes det folk som ikke har sett Terkel i Knipe?
(!!!!)

Hvorfor er jenter så jentete?
(Drives me NUTS!)

hmm...


ja..

nei?


Kanskje!?





nei?


hm



..neivel!

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg syntes også at bildene var artige :D Lo når jeg leste, yeeeah.

Og det med dorullene er mega plagsomt !!!!!