tirsdag, juni 19, 2007

Im not here for your entertainment, you dont really wanna mess with me tonight!

Ja nå er det noen dager siden jeg sist blogga,
men nå blogger jeg jaggume' igjen:D
Har skjedd så mye rart i det siste,
vet ikke heilt hvor jeg har hodet mitt jeg.. Kjempeteit!

Lørdag:
Burdagsfesten til Hanne. Det gikk som det gikk.. Var bare teit heile byturen egentlig, er umulig å gjøre folk glade ut på byen.. People makes mistakes, thats it, we're all human!! Gr!

Søndag:
Skulle egentlig oppom Hanne en tur, men fikk ikke noe svar fra ho så da.. er det litt vanskelig.. ja.. Seinere på kvelden leide Chris og meg Kalde Føtter, utrolig morsom film;D Haha..

Mandag: Jeg har begynt på Zyrtec, så tok jeg den rett etter jeg våkna for jeg får sånne nyseanfall som er midre behagelige.. Og Zyrtec blir man TRØTT av.. Så det endte med at jeg lå på sofaen heile dagen og sov.. Lite lurt fordi jeg begynte på jobb Tirsdag klokken 0700! Var ikke akkurat trøtt da jeg skulle legge meg:S

Tirsdag: Stod opp 0530 ganske våken egentlig med tanke på 3 1/2 time søvn.. Sykla til jobb og faktisk!! DET skal jeg ikke gjøre imorgen!
Har ikke gir på sykkelen min, driiittungt!
Nå sitter jeg ute på verandaen allergifaensyk og nerder i SOLA(som skal visst forsvinne imorgen til fordel for skyer, regn og torden!)

Tar meg en velfortjent AUS CWEEEEM!
Det håper jeg du og gjør etter DU har BLOGGA!
...dere vet hvem dere er;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Er det ikke rart å ha ferie? Vi kom hjem fra båttur igår, og blogger nok iløpet av morgendagen.Skal på ny tur igjen da. Huff, det blir ikke mye sol... For pengene du tjener i sommer, kan du jo kjøpe sykkel med gir? ;-)

Anonym sa...

stakkars dag da! ikke godt med allergi. men du får det nok bedre snart:) oslo klem fra homie