torsdag, februar 14, 2008

Home Alone on Valentines Day

Idag er det altså Valentines Day, og hvordan har jeg feiret den?
Etter jeg pådro meg mer Auau:( i korsryggen igår etter partnerarbeid så måtte jeg være hjemme fra skolen idag. Skikkelig crap!! Er så utrolig lei nå, går glipp av mye gøy på skolen:(

Anyways, så etter å ha ligget i sengen fra jeg kom hjem i går til i dag morges fant jeg ut at det er rimelig kjedelig å bare ligge i senga når det er så fint vær ute. Når jeg først KAN nyte sola, så SKAL jeg nyte den! Så en liten tur til Oppsal Senter ble da løsningen, en gåtur som egentlig tar kanskje 2 min, men med den farten jeg holder for tiden så tok det vel kanskje 6-7min! Dødsbra det når pensjonister tar meg igjen liksom!! ;P


Charlotte er veldig flink til å muntre seg selv opp når hun ikke har det så bra,derfor kjøpte hun seg to fine sånne potteblomster!
Happy Valentines Day to myself!!



På Meny fant jeg en ny type IS!
Guess what kind? :D


CHARLOTTES ISKREM nemlig!
"toodie4verygood"

De hadde mange forskjellige smaker, men du vet meg, Sjokolade<3
CharlottesIskrem.no


Og i god tro med danseverden og det hellige vannet vårt, er det kommet nytt Imsdalvann, Sportsvann med kalium, natrium, magnesium, kalsium og karbohydrater for væskebalanse og langvarig utholdenhet.. Ikke at jeg trenger det akkurat nå da... But still..


Ellers så ser dagen min slik ut...
litt småtrist, men jeg overlever i massevis, for kommende helg er forventningsfull <3

Gleder meg<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

I know how you feel, babe. Såå kjedelig å gå glipp av alt mulig. Så flink du er å lage kos:) Gøy med isen.. Hihiii.. Håper vi sees i morgen før jeg reiser..! KLEM

Anonym sa...

ser jo ut som du har kosa deg så bra som du bare kan du da !! :)
Like bra/dårlig som min dag, alt etter øyet som ser :P
KOOOOOOOOOS