søndag, januar 27, 2008

TheFunWeek nærmer seg!

Uke 5 er rett rundt hjørnet og jeg gleeeder meg! Det er noe gøy som skjer hver dag(nesten) og i tillegg er alt gratis! Det er noe vi studenter liker;)

Mandag:
Er like kjip som hver eneste uke og
det er den dessverre denne uka og :(


Tirsdag:
Da skal jeg og Siw til frisøren og farge/stripe håret gratis
Olimb & Co, hvorfor? Se hva som skjer på fredag;)

Onsdag:
"Singing in the Rain" premiere på OsloNye. Bårdar har mange av sine tidligere elever som er med i forestillingen og har derfor fått tak i gratisbilletter til premieren slik at vi kan lage litt liv i salen:) Gleder meg!

Torsdag:
4 retters middag med underholdning på Wallmans Salong! Som skolen har ordnet gratis til lærerne, M2 og selvfølgelig oss,D3!! UKAS HØYDEPUNKT!!


Fredag:
Grunnen til at vi får gratis farge/evt klipp er at vi skal danse Siw og Tonjes koreografi på et arrangement som heter "Mote med mening".


Lørdag & Søndag:

Praktisk sett så skjer det ikke noe lørdag og søndag,
men om ting blir som jeg ønsker blir det en veldig koselig helg<3

1 kommentar:

Anonym sa...

gleder meeeeeeeg