mandag, desember 03, 2007

3 desember!


Det er mandag i dag, og som alle andre mandager så var denne like kjip, om ikke kjipere! Dagen begynte med å våkne ikke helt frisk som en fisk, og bedre ble det ikke på den stappfulle Tbanen! Så var det duket for første time klokken 09.00, "Indre Arbeid" med Wayne i 3 klokketimer!
(huff sier jeg bare)
Etter en times pause var det tid for ballett, evt sitte å se på ballett!

Flinke!!

Og jeg da imens alle andre sliter seg ihjel under Papinas regime,
sliter jeg med å ta et pent bilde av meg selv...
Dette ble det fineste, feeling crappy jah:(



Nå har jeg, om ikke lenge til, spist en HEL Grandiosa HELT selv!
Jeg pleier jo bare å orke 3-4 stykker! Noe er feil!

4 kommentarer:

Anonym sa...

men den grandiosaen så jo veldig go ut da (^_^)v

charlie sa...

Og det var den au:D

Anonym sa...

shit, folka så esseflinke ut på ballettbildet:)

KjesepsBill sa...

grandis gjør seg godt på bilder av en eller annen merkelig grunn. norges mest fotogene pizza!