søndag, november 25, 2007

Oioioi, på tide å oppdatere nå ja..

Nå er det så lenge siden sist jeg har blogget at jeg ikke husker i hvilken rekkefølge ting har skjedd, men jeg skal prøve så godt jeg kan for å få ting i kronologisk rekkefølge!

Siden sist har jeg:

-Blitt Norgesmester med noen av mine Beautiful'e klassemedlemmer!


- Lekt Playboybunny hos Siw og Madelaine!<3


Hehe, ler man av Kjell så er det attitude å få tilbake!


-Vært på mitt første ball siden 10klasse!

Bårdar fylte 70år!

- Vært med på å koke drikkevannet i en uke pga vannprob. i Oslo..
Morrosamt det ja!


- Drept husets største edderkopp(r.i.p)
(som måtte dokumenteres med en Smurfeske!)


-Feiret Johanne sin 21årsdag med barneselskap! Kjempemorro!

(Finn to feil!)

Jeg vurderer et yrke innen partyhatter.. xD


- Hatt en fantastisk elevkveld med min kjære klasse!
Same Shit, New Wrapping! <3<3<3


- Blitt altfor full på festen etter forestillingen :-P

Dette var før det smalt! hehe.. Huff:(

- Begynt å spille piano igjen..

Har lært å spille Trouble av Coldplay og funderer på hva det neste blir..

4 kommentarer:

KjesepsBill sa...

kludra litt med trouble selv i sommer faktisk. husker ikke hvor langt jeg kom... husker ikke hvordan den går heller. hvem har den? er det en sang? er den på norsk? hvem er du? hvem er jeg? hvordan skrføterk jnegj på gnegn tasjkstkjurtet. "/#¤=)%&)(?="#)=!?

charlie sa...

Det går litt rundt for deg ser jeg ja.. huhuhuuuu;)

Anonym sa...

Det var gøy post:) Så gøye bilder.. Og for en gusji spider. Spiderpig, spiderpig.. Kanke du lære den på piano? Jeg har startet opp igjen en blogg etter min gamle klikket. Følg meed

Anonym sa...

Er det mitt piano du spiller på? hi hi.. ble fristelsen for stor+