søndag, juli 08, 2007

Such a lovely day..

Igår var en skikkelig bra dag:D Den begynte og endte veldig bra!
Jeg stod opp i 8tiden dusja, spiste og stelte meg og dro ned til byen. Der kjøpte jeg en WhiteChocolate Mocca som jeg hadde med meg til frisøren:)

Det var klipping, striping, hårkur og massajse:D Åh, det var så sinnsykt deilig, var skikkelig spa følelse:) Blei så borte etter 20min hodemassajse at jeg satt meg liksågodt i feil stol når vi kom tilbake.. Hehehe! Sukk... Når jeg var ferdig tre timer seinere gikk jeg opp markens og kjøpte en kjole på Cubus og smykker for 500kr(!) på Accessorize :o Her snakker vi en skikkelig charliedag! I like it;)

Når jeg kom hjem var det duket for årets Grupperomfest! (Og for de som ikke vet hva jeg mener med grupperom så er det "gjengen min" som satt i de uendelige timer på et grupperom på videregående og bare tulla!) I korte trekk blei det grilling, trusetyven, magic8ball, shots og selvfølgelig HEEEEEEEEEEEY HEEEEEEY BABY! Og for de som vet, vet at den er balsam for sjela hvis det er meningen at en skal bli full! :D

110 tellinger med bare drikking!


Og selvfølgelig allsang imellom drikkeøktene!
Heeeeey Heeey Baby!


ALT skal ned;D


Og når formen var rimelig bra dro vi ned til Rederiet/Charlies for å drikke mer, danse og ha det gøy!
Møtte mange kjente, fikk dansa litt og sånn:)
Så stengte de da, dumme norge som stenger klokka 3:( Jeg ville ikke hjem og avslutte en sånnen flott dag, så vi dro hjem til Chris og så Revenge of the Nerds! hehe.. Husker lite av den filmen nå:/ Så jeg må nok se den igjen.. :D

Filmen ble ferdig, sola var oppe og det på tide
og komme seg hjem å sove:)
Nå sitter jeg her, dagenderpå, og formen er upåklagelig bra faktisk!!

Beste dagen på leenge! ;) Håper det kommer flere sånne:)

Ingen kommentarer: