søndag, juli 01, 2007

Dagens ekspriment: Alene på Startkamp

START-LYN

Jeg satt og funderte lenge på om jeg skulle
dra på Startkampen alene(!) eller ikke...
Så tenkte jeg som så, hvorfor ikke?

Jeg tok på meg skoa og åpnet døra..

Gikk nedover gangen og ned trappen..

Nede var det noen som hadde laget
et hjerte på oppslagstavla<3


Jeg kom ned i garasjen og tok fatt i sykkelen
og syklet så hardt jeg kunne, uten gir!


Sør Arena, Krsands nye stadion er veldig stor og fin:)
MEN, kampen var dritkjedelig!
Start tapte 1-0 mot Lyn


På vei opp den lange bratte bakken, walking style!
Skjønner ikke hvordan jeg klarte å sykle opp den der ifjor:S

Alene på Startkamp er fullt mulig:D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Psyko lady! Vi er stolt av deg ;)

charlie sa...

Hahaha!
Skjer'a? Felles kommentering?
Miss u guys!

Anonym sa...

miss u 2
var på besøk hos T&E jee

Anonym sa...

Oppdatere da jenta mi! ;) Jeg er jo her inne 80% av dagen min!