søndag, april 08, 2007

Trusetyven

Igår som sagt skulle man ut på byen og ha det skoi.
Først var det vors hos Erik.

Jason og Erik

Meg og Bent

Der satt vi og drakk og kosa oss til det var tid for å ta det et hakk videre.. Vi dro nedpå Charlies der jeg møtte Kjell Erik når han skulle gå..
Vi satt på Charlies en øl før vi dro opp på Rederiet for å drikke den besteste drinken ever!:
Trusetyven

Til og med Bent som syntes at gutter som drikker rosa drinker er homo, koste seg med en trusetyv. Trusetyven er for alle og enhver!

Og jeg som selvfølgelig måtte ha oppskriften
på Trusetyven ordnet jo det..
Så nå skal det gå på trusetyven på alle D2 festene fremover!!

Så bar det videre til Havana for å danse, på veien møtte jeg Isabel som jeg ikke har sett på lenge og fikk ho med på Havana. Hanne og resten av gjengen var allerede på plass på Havnana og det var kjeeempemange folk der, litt vel for mange syntes jeg.. Trenger litt plass for å shake dat ass on the floor.. Selv om musikken der var skikkelig dårlig var det alt i alt en vellykket aften:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

og åffer var ikke jeg invitert? hm.. skuffet:P

charlie sa...

skyld på bent og erik, de sa du var i tvedestrand!