onsdag, april 11, 2007

Skole, mongo og is

Joda i dag var det første dag på skolen etter påska.. Og påska har satt sine spor! Vi hadde ballett i første time, det føltes ut som jeg aldri hadde gjort klassisk før! Forferdelig!! Så hadde vi noen timer til å jobbe med elevkvelden som er den 20april klokken 19.00! Og DU er hjertelig velkommen!

Her er noen bilder fra øving:
Så var det tid for David's modernetime som fort ble til en jazztime! Jazz er veldig mye hardere, men det gikk egentlig bedre enn forventet:D

Når timen var ferdig var det tid for litt tøying og småprat.. Plutselig så jeg bort på Siw som satt og slappet av med TURN IN!! Det er det rareste jeg har sett.. For når jeg skal slappe av går føttene utover og ikke innover..

I dont know!
Så etter litt tøying og babling var det bare meg, Tone og Elaine igjen. Så fant jeg ut at is hadde vært godt og så blei det ikke veldig vanskelig, en tur bort på Mövenpick!

Aus cweeem!



By the way; det er min is Elaine leker sexyice med!! grr

Hours Later:
Nå har jeg sett på Ugly Betty, og skjønner ingenting! Kan noen forklare meg hva forbindelsen mellom drapet på Fey og og broren (søsteren?!) Alex (Alexis!?)

I come from Barcelona, i know nothing!!Jeg liker Hotell i særklasse! Har sesong ein og to ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så gøy med bilder fra hip hopen! Og Siw sin turn-IN var jo bare fantastisk.. Haha, mongoSiw. (PS! Xbox!!!)

Unknown sa...

For ett sinnsykt altfor nærme og ikke fult så heldig bilde det blå isbildet ble! hey hey hey, ikke no å sjekke opp smårips med iallefall! iiiik :p

Anonym sa...

Jeg er sååååå kul, det er helt ufattelig xD