torsdag, april 05, 2007

Påskekrim

I dag er jeg en nerdagent med påskekrimmysterie! Jeg får ikke logget på Messenger Live, har sjekket alt som er å sjekke, har i tilegg en ekstra mann på saken(Pappa), men det ser ut som morderen slipper unnå for denne gang.. Mysteriet fortsetter til gjerningsmannen er tatt... (Og, jeg vil finne deg, hvor enn du er! You can't hide forever!)

Det er helligdag i dag, jeg er ikke kristen(derav ingen kirkevandring) så noe må man jo finne på:D

...men det er helt sant, får ikke logget på(iik)

Klokken er 15:44(fortsatt ingen msn) og vi har vært på plantasjen,
på kirkegården og handlet det som manglet for påsken..

PLANTASJEN fant jeg noen kule støvler!!
Endelig! Har ventet lenge på støvler som ikke er kjedelige og teite..
Slik ser de nye støvlene mine ut:

Nice? Oh yeah!


KIRKEGÅRDEN ordnet vi på gravene til besteforeldrene mine.
Jeg så en kjempefin gammel grav der, engler er så pene..

Deretter dro vi på 7/11 og handlet, der selger de faktisk julebrus ennå.. Hmm?

Mamma med julebrus

Ingen kommentarer: