fredag, april 06, 2007

Kortfredag

I dag var jeg så trøtt at jeg lå på sofaen og halvsov ei go' stund, men du og du det var gøtt;) Så dro vi på Amigos(ja igjen) for å feire bursdagen til Pappa, vi spiste, mamma og pappa tok seg et par øl mens jeg var "the designated driver". Egentlig like greit, for jeg regner med å drikke opp kvota i morgen, hihi!
...
(Da skal jeg drikke trusetyven, veldig god drink som smaker sånn blå smurfepakker!)
.
.
Her sitter vi på Amigos:



Når vi kom hjem var det Daddy daycare på TV3 og så fikk jeg påskeegg!

PÅÅÅÅSKEEGGGG!

Dette påskeegget har jeg hatt siden jeg var lita..

Apropos lita...


Litt uklart bilde, men her er jeg 2-3mnd gammel
Her er jeg 9 mnd, akkurat lært å gå! (Noen som slår den? hehe)

Her fant jeg et "develope 90graders turn in med plaster på kneet" bilde, 6år..

Dette var dagens mimre tilbake på dagen.. Hei hå!


1 kommentar:

Anonym sa...

Haha.. Jeg elsket développé bildet! Hihiii